X

    Problemen met de bestelling

    Mijn pakket is nog niet aangekomen
    Bestellingen uit Denemarken
    Als uw bestelling niet is aangekomen, dient u deze te traceren bij DAO, die u kunt vinden hier.
    Als u uw traceringsverzoek heeft ingediend, neem dan contact op met onze klantenservice op info@piercingfabrikken.dk en zij zullen u helpen uw bestelde pakket te krijgen.
    Bestellingen uit andere landen
    Als uw bestelling niet is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice op info@piercingfabrikken.dk, die klaarstaat om u te helpen.


    Mijn goederen zijn beschadigd
    We betreuren het als onze goederen kapot zijn gegaan, en we helpen je natuurlijk graag om nieuwe te sturen of je geld terug te geven.
    We verzenden elke maand duizenden sieraden, en er kunnen soms fouten zijn die we niet opmerkten of de sieraden kunnen beschadigd raken tijdens het transport van ons naar jou. Wat er ook gebeurt, we helpen je graag, zodat je krijgt waarvoor je hebt betaald.
    Wat moet je doen?
    1. Maak foto's van het defect en gooi het sieraad niet weg.
    2. Stuur de foto's samen met een korte uitleg naar onze klantenservice op info@piercingfabrikken.dk
    3. Laat ons weten of je een nieuw sieraad wilt of je geld terug.

    Ik heb de verkeerde sieraden ontvangen
    Onze getalenteerde medewerkers verpakken elke maand vele duizenden sieraden, maar soms maken ze helaas fouten.
    Als je iets anders hebt ontvangen dan wat je hebt besteld, zullen we je natuurlijk graag helpen.
    Wat je moet doen
    1. Maak foto's van wat je hebt ontvangen, bij voorkeur inclusief een foto van de bestelbon.
    2. Stuur dit naar onze klantenservice op info@piercingfabrikken.dk.
    3. Vermeld in de e-mail of je je geld terug wilt of de juiste artikelen wilt ontvangen.